Přihlášení

Nebo se přihlaste přes

Zaregistrujte se

Vytvořte si zdarma uživatelský účet a užívejte všechny výhody pro registrovaného člena – jako dárek obdržíte uvítací voucher v hodnotě 100 Kč.

Nebo se přihlaste přes

Zapomněli jste heslo?

Zadejte e-mail použitý při registraci, na který vám pošleme odkaz pro obnovu hesla.

Časté dotazy

Kdy obdržím objednané zboží?
V případě platby dobírkou nebo zaplacení platební kartou bude zboží na Vaši adresu odesláno v den vytvoření objednávky, případně následující pracovní den. Zvolíte-li platbu bankovním převodem na náš bankovní účet, odešleme zboží bezprostředně po obdržení platby. V období výprodejů, Vánoc apod. se expedice může zpozdit o 2-3 dny. Dodání zboží je realizováno pouze v pracovní dny. 

Lze doručené zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?
Vrátit nebo vyměnit zboží na kamenné prodejně není v současné době možné. Vždy je však možné zboží poslat zpět na adresu outletového e-shopu, ALPINE PRO a.s., reklamační odd., Kodaňská 1441/46, Praha 10, 101 00. V případě, že bude zboží skladem, je možná výměna, v opačném případě Vám vrátíme peníze na bankovní účet, případně na platební kartu. Následně si můžete vytvořit novou objednávku na libovolné zboží.
Pro naše zákazníky jsme prodloužili lhůtu na vrácení zboží na 30 dnů.

Jakým způsobem mohu doručené zboží vrátit nebo v případě závady reklamovat a na jakou adresu zaslat?
Zboží zasílejte na adresu: ALPINE PRO, a.s., reklamační odd., Kodaňská 1441/46, Praha 10, 10100.
Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář (ke stažení ZDE). Pro naše zákazníky jsme prodloužili lhůtu na vrácení zboží na 30 dnů, zboží je ale nutné vracet kompletní, nepoškozené a s visačkami. U bot s původní krabicí.

Mohu si zboží objednat i do zahraničí?
V současné době zboží zasíláme pouze na území ČR.

Jak zjistím stav své objednávky?
O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-mailem. Nejprve obdržíte e-mail potvrzující objednávku, a poté Vás budeme informovat o jednotlivých stavech objednávky. Stav své objednávky zjistíte i ve svém osobním účtu v sekci Moje objednávky.  

Lze údaje v objednávce po jejím odeslání upravit/změnit?

V objednávce můžeme provést úpravu, pouze pokud není ještě zaplacená nebo nebyl zadán způsob úhrady „na dobírku“. Kontaktujte naši zákaznickou linku nebo nám napište na outleteshop@alpinepro.cz.

Jak stornovat objednávku?

Napište nám na náš email outleteshop@alpinepro.cz nebo kontaktujte naši zákaznickou linku na tel.: +420 222 530 700. V případě, že je objednávka zaplacená, vrátíme Vám peníze na bankovní účet, případně na platební kartu.

Kdy je možné kontaktovat zákaznickou linku?
Naše zákaznická linka je dostupná na tel.: +420 222 530 700 vždy od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků a dnů pracovního volna, od 9:00 do 16:00 hod.

Lze použít uvítací voucher získaný na Slovensku i v ČR a naopak?
Uvítací voucher lze použít jen v zemi, pro kterou byl vystaven.

Při jaké hodnotě lze uvítací voucher uplatnit?
Uvítací voucher pro nově registrovaného zákazníka má hodnotu 100 Kč a je možné ho uplatnit při nákupu nad 500 Kč.

Pokud vrátím zboží, na které jsem použil slevový voucher, bude mi vrácena hodnota voucheru?
Hodnota voucheru se po jeho uplatnění nevrací. Na bankovní účet, případně na platební kartu Vám vrátíme Vámi zaplacenou částku za zboží.  

Jak dlouho platí uvítací voucher vygenerovaný při registraci?
Platnost každého voucheru je uvedena přímo na voucheru.