Vrácení a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nelíbí se vám objednané zboží nebo vám zboží střihově nesedí? Zboží je samozřejmě možné vrátit bez udání důvodu, u nás v prodloužené lhůtě 30 dní od jeho převzetí od dopravní společnosti (uvedený důvod vrácení nám ale pomůže zlepšit se pro příště).
Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly.
Zboží můžete vrátit Českou poštou nebo jiným přepravcem bez ohledu na to, zda vám bylo tímto přepravcem doručeno nebo na naší značkové prodejně. Jakého přepravce zvolíte je jen na vás. Náklady spojené se zpětným vrácením zboží nehradíme. Za vrácené zboží vám zašleme finanční prostředky na bankovní účet do 14 kalendářních dnů od převzetí balíku.
Zásilku odešlete na níže uvedenou adresu, spolu s vyplněným formulářem, který naleznete ZDE.
REKLAMACE
V případě reklamace zasílejte zboží s kopií daňového dokladu a vyplněným formulářem, který naleznete ZDE, na naši adresu uvedenou níže. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od obdržení vaší zásilky.
V případě odstranitelné závady zboží opravíme. Pokud se bude jednat o neodstranitelnou závadu, finanční prostředky vám zašleme na bankovní účet uvedený ve formuláři. Zboží nevyměňujeme. Reklamované oblečení musí být čisté a vyprané, boty a ostatní vybavení musí být zbavené nečistot, jinak nemusí být přijato k reklamaci.
Adresa sídla společnosti ALPINE PRO (vrácení zboží, reklamace):
ALPINE PRO, a.s.
Kodaňská 1441/46 - Office center
PRAHA 10 101 00